Прочетен: 594 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 25.11.2011 11:05
"БДЖ може издържи на стачка само 10 дни", съобщи пред БНТ председателят на съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" Владимир Владимиров.
Ако протестите продължат по-дълго, компанията ще изгуби трайно своите пътници и може да фалира, прогнозира шефът на компанията.
Владимиров съобщи, че натискът на кредиторите към ръководството на компанията се е засилил заради стачката. Министърът на транспорта Ивайло Московски е извикан в Германия заради нея, тъй като част от риска по кредита за покупката на мотрисите "Сименс" е поета от Берлин. "Може да му връчат документи и да му кажат: "БДЖ Вървите към фалит, искаме си мотрисите," прогнозира Владимиров.
Уважаеми пътници, влакът за Драгоман няма да тръгне от никой коловоз
Московски пред депутатите: Брюксел се чуди как БДЖ още не е фалирало
Не повече от 7 хил. души са достатъчни в БДЖ, смята изпълнителният директор
Освен това преди два дни е получено писмо и от облигационерите, които искат списък на всички заложени активи с документи за актуално състояние. "Знаете какво означава това, вървим с уверени крачки към фалита и стачката ни тласка в тази посока", коментира шефът на борда.
Електрическите влакове "Сименс Дезиро" бяха купени през 2005 г. със заем за 156.5 млн. евро от германската банка KfW и са залог по него заедно с хале във Варна и четири почивни бази. Още през октомври банката уведоми БДЖ, че ще търси купувач за мотрисите и активите, с които е обезпечен кредитът.
Всъщност на фона на тази гротеска остава висящ въпроса - Къде стои държавата България във всичко това? И изобщо има ли такава държава? После можем да се питаме защо аджеба е абдикирала напълно от социалните си функции и е предала обществения договор... Но предателството може да се персонифицира в лицето на българската партокрация!
25.11.2011 13:32
А що се отнася до БДЖ ето я перспективата:
http://dedenze.blog.bg/politika/2011/11/25/bdj-perspektiva.856285