Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2013 14:07 - Иска ми се да имах пред себе си и друго решение!
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 561 Коментари: 0 Гласове:
1



image image image  
   

 

Българско момче обяви органите си за продан в eBay.

Александър е написал, че страда от мускулна дистрофия на Дюншен. До зловещата идея да пусне обявата за продажба на органите си е стигнал заради нуждата от пари за аспиратори, лекари, лекарства и личен асистент.

До момента в аукциона има две оферти за малко над 202 долара.

Ето и самата му обява:

"Казвам се Александър и страдам от мускулна дистрофия тип Дюшен. Това е генетично увреждане, което още в утробата на майка ми е предначертало живота ми – да бъде кратък и не особено лек.

Най-вероятно няма да доживея до 25, затова бъди спокоен – няма да чакаш дълго за органите ми, съвсем скоро те ще бъдат твои.

Може би се чудиш как ми хрумна да продавам органите си тук. Много просто, нуждая се от средства – за дихателен апарат, медикаменти, терапия, личен асистент… За много неща.

Както казах, не е лесно, нито пък евтино да си болен от Дюшен.

Иска ми се да имах пред себе си и друго решение..."

Пред БНТ министърът на здравеопозването Таня Андреева коментира, че подобен род действия на болните са отчайващи и за жалост се срещат всеки ден.

"Те са пример за системата ни, която е тотално объркана. Това са случаи, които касаят и двете министерства - социалното и на здравеопазването", каза тя и заключи, че преди да е проверила случая, не може да коментира.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1831149
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565