Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2016 19:48 - Динко от Ямбол: Получих призовка. Хора, подкрепете ме!
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 966 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „Здравейте българи. Възмутен съм!“ – така Динко Вълев, известен като Динко от Ямбол, започва своето видеообръщение, разпространено във фейсбук.

Поводът е призовката, която получил да се яви в бургаската полиция заради задържането на 14 сирийски имигранти. Преди време Българският Хелзинкски комитет пусна до прокуратурата сигнал срещу Динко.

„Днес получих призовка, че на 14 февруари съм заловил група сирийци на нашата граница. Затова, че аз съм ги задържал и накарал да легнат на земята, защото посегнаха да ме бият, да ме ръгат, аз излизам виновен и БХК подава жалба. Утре в 13.00 часа съм в Районното в Бургас“, казва Динко в клипа.

„Мисля, че това е недопустимо. Моля всички хора, които ме подкрепят да покажем, че сме единни, да бъдем заедно в трудни моменти за българското общество“, призовава Динко.

„Това нещо, което направих с тези сирийци и днеска да ги видя на границата да скачат да ме бият пак ще го направя! Защото тези хора са потенциални убийци, терористи. Аз не смятам да пускам фъндък на никой“, завършва обръщението си Динко. / trud.bg

П.П. Коментар на Любомир Чолаков:

САМО В АБСУРДНИ ДЪРЖАВИ КАТО БЪЛГАРИЯ е възможно гражданин, помогнал на правозащитните органи и задържал група престъпници, извършили престъплението „Нарушаване на държавната граница“, да бъде даден под съд!

image

Динко Вълев е изпълнил гражданския си дълг, като е задържал група престъпници по смисъла на чл. 279 от Наказателния кодекс:

Чл. 279. (1) (Изм. – ДВ, бр. 10 от 1993 г., бр. 92 от 2002 г., в сила от 1.01.2005 г. по отношение на наказанието пробация – изм., бр. 26 от 2004 г., в сила от 1.01.2004 г., бр. 103 от 2004 г., в сила от 1.01.2005 г.)
Който влезе или излезе през границата на страната без разрешение на надлежните органи на властта или макар с разрешение, но не през определените за това места, се наказва с лишаване от свобода до пет години и с глоба от сто до триста лева.

От 1997 година със ЗИДНК,(ДВ ,бр.62/97г.) е въведена нормата на чл.12 а от Наказателния кодекс,която дава легална дефиниция за т.н. „граждански арест”.
Посоченият член гласи:
„Не е общественоопасно причиняването на вреди на лице, извършило престъпление, при неговото задържане за предаване на органите на властта и предотвратяване възможността за извършване на друго престъпление, ако няма друг начин за неговото задържане и ако при това задържане не е допуснато превишаване на необходимите и заоносъобразни мерки“. Тоест, нашият Наказателен кодекс дава възможност на гражданите да реагират и да осъществят така нареченият „граждански арест“ и дори да нанесат вреди на задържания.

След това, както е редно е правилно, е съобщил на съответните органи.
Само в абсурдни държави като България е възможно такъв човек, вместо да получи медал за гражданска заслуга, да бъде проверяван от прокуратурата!
image

САМО В БЪЛГАРИЯ



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1829253
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565