Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2016 16:42 - Тече разпита на Динко - десетки скандират пред полицията "Динко е герой!" Сигналът към прокуратурата бе подаде он Българският хелзински комитет (БХК)
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 503 Коментари: 0 Гласове:
1



image 
Полицията в Бургас разпитва Динко Вълев от Ямбол. Динко се прочу със задържането на 14 сирийски бежанци, за което се похвали с деянието си в социалните мрежи.

В четвърък, 24 март, той призова за подкрепа от съмишленици. FRONT.BG припомня видеото тук.

Десетки се отзоваха на призива му и протестират в негова подкрепа с викове "Динко е герой!" и "Смърт за Хелзинкския комитет". „Сърце, душа за България“ и „Мигрантите вън!“ бяха други чути скандирания.

"Ако се наложи, ще продам всичко, ще си купя техника и ще отида на границата. Искам да умра като достоен българин.“, заяви Динко пред Областната дирекция на МВР в Бургас.

„Няма никакви основания да бъде привикван и задържан“, каза адвокатът му Мартин Пеев.

"Аз съм си достоен българин и съм направил това, което трябва“, заяви ямболията.

„Продължавам напред като Кубрат Пулев. Нищо не може да ме спре“, заяви на излизане от сградата на ОДМВР-Бургас Вълев.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1829803
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565