Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2018 13:39 - ХИКАРИ СЕ ИЗЖИВЯВА КАТО ЛОВЕЦ НА ДЖЕНДЪРИ В АДА
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 341 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.01.2018 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПРОДЪЛЖЕНИЕ....
Алоу легиона не ми се крий зад НИЕ! Ела тука да те помилвам със сабята си! ХАЙ 
Такъв тип образование би имало за цел да преодолее онези стереотипни роли, които унижават достойнството и принизяват равната ценност на жените, и като такива са сред основните системни източници на насилието над жени.

Някой си джендър/ка съвсем анонимно ми се обяснява че Хикари била нестереотипна роля и че съм била латентен насилник над мъже и жени. Демек си падам по садо мазо и съм полово неориентирана. 
Хич не ми се крий душко джендърска ами ела кака да ти покаже как се чете Стамбулската тоалетна хартия отзад напред и отпред назад.
image

 

Ние, като университетски преподаватели и преподавателки, няма как да не подкрепим ратифицирането на тази конвенция, защото тя е насочена към преодоляването на структурното неравенство, основано на пола.

Казах ли ви, че тия са от социалния конструкт. Казах ви. Като кажат структурно неравенство и им звучи като мантра. АААаАх структура муктура фактура $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ DDD:(: АААаАх

 

Ние, изхождайки от разбирането си за обществен дълг, настояваме българското общество да приема правни рамки, които разширяват социалните шансове на индивидите и овластяват потиснати социални групи, а Конвенцията цели именно това.

Не че на мен ми трябва рамка за да съм Ела Хикари /галактически стопаджия и инструктор по танци със саби/ но все пак ако тази ми виртуална същност се почувства потисната от реалната ми същност винаги мога да се оправдая, че лудата глава Хикари е провалила всичките ми социални шансове като индивид да се държа прилично и конвенцията ми е виновна, че ми е причинила това миражно овластяване.
P.S. Все пак си мисля, че социално конструираната ми роля Ела Хикари -  галактически и блогов ловец на джендъри единодушно политическите ми опоненти ще предпочетат да не бъде овластявана в реала с правни рамки, че току виж и сабята ми станала реална. 

 

Ние, като ангажирани граждани, настояваме да изграждаме заедно общество, основано на взаимно разбиране и толерантност, на солидарност с по-слабите, на уважение към равните права на всички хора, независимо от техния пол, възраст, етническа принадлежност и социално положение.

Е тука утрепахте рибата. Как можахте да ме нараните така - само вие Джендърите ли сте ангажирани граждани? Ами Хикари къде я изоставихте? ПРОТЕСТИРАМ! Джендърите нарушават моите равни права независимо от пола ми, възрастта ми, етническата ми принадлежност и социалното ми положение. Някъде да сте чули че се борят за правата на галактическите стопаджии, от расата на Анимационните герои на неограничена възраст и металическа етническа принадлежност с моторджийско социално положение? 
ПОМОЩ ПОМОЩ ПОМОЩ

Какво става сър?
ДЖЕНДЪРАСТИ СЪР. ПРАВЯТ МЕ ОТГОВОРНА ЗА ЖЕРТВИТЕ НА ТАНЦИТЕ СЪС САБИ.
НЕ ТАНЦУВАТ ЛИ ДОБРОВОЛНО С ТЕБ?
ДА, СЪР.
Е, КАКВО ИСКАТ ТОГАВА?
ДЖЕНДЪРАСТИ СЪР.

 

Бихме искали да подчертаем, че отлагането на ратификацията би ни направило отговорни за всяка жертва на насилие, основано на пола, защото сме го позволили с бездействието си.

 

 

С уважение:

ДЖЕНДО И ДЖЕНДА И ТРИСТА ТРИЙСЕТ И ПЪРВОТО ТО  


ПОСЛЕПИС
ХИКАРИ...
ДА СЪР.

МЪРДАТ ЛИ?

НЕ ЗНАМ СЪР. НИЩО НЕ СЕ ВИЖДА. 
ВОНИ УЖАСНО И В ТИЯ СЕРНИ ОБЛАЦИ... КАКВА СМРАД СЕ НОСИ ОТ ОНОВА ОГНЕНО ЕЗЕРО...
ДА НЕ СМЕ В АДА?
ЕДВАМ ВИ ЧУВАМ СЪР
ВРЪЗКАТА СЕ РАЗПАДА!

ХАЙ

image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1830901
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565