Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2018 04:02 - ХОРА ИЗОБЛИЧАВАЙТЕ ЦВЕТА КАРАЯНЧЕВА - ТЯ ЗАЩИТАВА ИНЦЕСТА И ПЕДОФИЛИЯТА ЗАЩИТАВАЙКИ ИЗВРАТЕНАТА КОНВЕНЦИЯ
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 538 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 28.02.2018 04:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сексуалната просвета на децата автор: uaklamat категория: Лайфстайл   image 
прочетен: 56 коментари: 0 гласове:  1  
 
 Сексуалната „просвета на децата” е дълбоко антинаучна и опасна!

Доклад на заседанието на Комисията на ООН по правата на жените

Доктор Мириам Гросман

 

„Само лъжата се нуждае от поддръжка на държавната власт, истината стои на собствените си крака!” – Томас Джеферсън, президент на САЩ (1743-1826 г.)

За автора

Мириам Гросман е известен американски експерт, психиатър, доктор по медицина. Автор на многочислени лекции, статии, изказвания и книги, посветени на ракриването на същността на сексуалното образование, натрапвано от привържениците на „планиране на семейството”: Фондът за народонаселието на ООН, Международната федерация за планиране на семейството (МФПС)  и др. Мириам Гросман е публикувала книга, посветена на тази тема – „НА КАКВО учите моето дете? Лекар разобличава лъжата в сексуалното образование и уверява, че тази лъжа вреди на вашето дете”. Тази книга е имала голям резонанс в американското общество.

Д-р Мириам Гросман убедително доказва, че сексуалното образование по програмата на МФПС и други организации преследва като цел не „профилактика” на инфекциите, предавани по полов път (ИППП)” и „защита на репродуктивното здраве” (както се декларира), а осъществяване на утопични социални проекти, предполагащи разрушаването на нравствените ценности и моралните устои на обществото. Както подчертава д-р Гросман, това „сексобразование” е дълбоко антинаучно. „Секс-просветителите” премълчават данните от съвременните и  биологични и медицински науки, които отдавна са доказали огромната опасност за физическото и психично здраве на подрастващите от „сексуалната свобода”, с която днес ги съблазняват плановиците. По думите на д-р Гросман, „сексуалното образование” се основава не на това, което може да се види под микроскоп, а на опасна, политизирана идеология, даваща изкривена представа за живота.

„Нашите деца ги призовават да си играят с огъня, а приемните на лекарите и психотерапевтите вече са пълни с хора, които са се опарили и външно, и вътрешно”, - констатира тя с дълбоко разочарование.

 Доклад на заседанието на Комисията на ООН по правата на жените

Доктор Мириам Гросман

 „Когато завърших медицинския университет, аз дадох клетва. С вдигната дясна ръка се заклех да се боря за предотвратяването на болестите при всяка предоставена ми възможност. В своята младежка невинност аз вярвах, че ми предстои да се боря срещу рака, сърдечните болести и емоционалните разстройства. Но сега вече не съм толкова наивна. Преживявайки 25 години, хиляди часове с младите хора в беда, аз открих, че най-сложната ми борба не е против опасните болести. Налага се да се боря с опасните концепции.

Днес съм тук, за да обсъдим тези опасни идеи, като:

1.       Децата са сексуални от момента на своето раждане;

2.       Изучаването на сексуалните отношения се смята за здравословно във всяка възраст;

3.       Младежта трябва да се поощрява в нейните опити да подлага на съмнение моралните ценности, на които я учат вкъщи.

4.       Индивидуалните права имат приоритет над правата на населението за защита от болести.”

Тези идеи фактически са основата на така наречената „Комплексна програма за сексуално образование”, разработена от Международната федерация за планиране на семейството (МФПС) и Американския съвет по сексуална информация и образование (SEICUS).

Съществуват редица публикации, на които се позовавам. Една от тях се нарича “Healthy, Happy and Hot” («Здрави, щастливи и предизвикващи желание»). Другата – «Международни ръководни принципи по въпросите на сексуалното образование: доказателствено-обоснован подход към образованието в сферата на секса, отношенията и СПИН/ИППП», която се разппространява от ЮНЕСКО.

Вие може да не забележите опасните идеи, за които ви говорих преди малко. Вие може да не ги забележите, защото са написани на позитивен език. На език, който ви кара да вярвате. „Да, това звучи чудесно! Именно такова послание е нужно на нашата младеж”.

Например брошурата „Здрави, щастливи и предизвикващи желание” е адресирана към СПИН позитивната младеж. В тази публикация се възхваляват случайните сексуални връзки с многочислени партньори. Няма никакво поощрение на сексуално въздържание. Няма никакъв призив да се намали броя на партньорите. Напротив.

Като лекар, който се грижи за здравето на младите хора през последните 25 години, аз наблюдавам постоянен поток от пациенти, минаващи през моя кабинет, основно момичета и млади жени. Те страдат от взетите от тях сексуални решения….

Започнах да изучавам на какво учат в сексуалното образование, отделяйки особено внимание на материалите от книги и интернет страници.

Като лекар, аз имам за цел да държа хората по-далече от кабинетите на лекарите и терапевтите. В своето изследване открих, че дейността на такива организации като МФПС и Американския съвет по сексуална информация се явяват препятствие пред постигане на моята цел. Техен приоритет не е сексуалното здраве! Тяхната главна цел е сексуалната свобода!

Тези големи и мощни организации смятат, че сексуалността се простира от люлката до гроба. Те поддържат ранното начало на половия живот, връзката с многобройни партньори и сексуалното експериментиране.

Но именно това са моделите на поведение, които разпалват епидемиите от болести, предавани по полов път, водят до увеличение на абортите и до емоционални разстройства.

Тези, които практикуват стила на живот, пропагандиран от тези организации, посещават по-често лекарските кабинети, а не по-рядко. И това е по много проста причина. Когато сексуалната свобода е приоритет, когато хората биват поощрявани да започват полов живот в много ранна възраст, за да изследват и експериментират с различни сексуални партньори, тогава страда сексуалното здраве. И да не забравяме, че тези програми се наричат пълни, достоверни и научно обосновани. Те заявяват, че предоставят цялата информация, която трябва да се знае при приемането на обосновани отговорни решения. Дадените програми подразбират, че разполагането с тази информация ще доведе до приемането на най-правилните решения.

Но аз изучих интернет страниците на ФПС и SEICUS, а така също и материала, който те са създали за самостоятелно изучаване от децата. И аз съм тук за да ви кажа, че тяхната Комплексна програма за сексуално образование не е такава. Тя не е комплексна. Тя не е точна от медицинска гледна точка. И тя не предоставя на младежта цялата необходима информация!

Зная, че това са силни изказвания. Но аз ви гарантирам, че те се базират на обширни изследвания и детайлен анализ.

Един от важните моменти, който трябва да разберете е този, че сексуалното образование се явява социално движение. Неговият призив е да се измени обществото. Така е било преди 50 години, когато движението се е зародило. И това все още е така понастоящем. Движението рисува въображаем свят без сексуални забрани и ограничения. Свят, който може да се нарече освободен от иудо-християнския морал: всеки човек, независимо от възрастта си, осъществява своя собствен сексуален избор, всеки сам решава доколко голям риск е готов до поеме върху себе си. И да се осъжда е забранено. В този „идеален свят” съществува пълно равенство между половете. Момчетата и момичетата, мъжете и жените – всички са подложени на еднаква степен на риск при вземането на сексуални решения. С тази идея е пронизана цялата програма за сексуално образование.

Но тук има проблем. Проблемът е в това, че програмата не се основава на реалността. Когато нещата стигат до негативните последствия от сексуалната активност (а вие знаете какви са те – инфекции, рак, безплодие, нежелателна бременност), не съществува полово равенство. Него никога не го е имало. И никога няма да го има. Именно момичетата и жените страдат на първо място от последствията на ранния полов живот и наличието на многобройни партньори. И това не е омраза към жените! Това е биология! Това е анатомия, физиология! Това е свързано с изграждането на органите, с хормоните и мозъчните функции. Това е биология, която трябва да се знае от всяко момиче. Но научните данни, за които ще ви разкажа след малко, се пропускат от програмата за сексуално образование, защото според мен те поставят под съмнение идеята за равенство на половете и свободата на сексуалното поведение.

Програмите за сексуално образование не защитават здравето и благополучието на младежта. Вместо това, те сексуализират децата и поощряват поведение, поставящо под заплаха тяхното здраве и благополучие.

Това, което ще направя сега, е първо да ви обясня произхода и философията на това, което се нарича Комплексна програма за сексуално образование. След това ще ви разкажа за научните данни, които съзнателно не са включени в тази програма. Ще ви съобщя какво трябва да се каже на младежта, кое трябва да й се каже, но не й се казва. И накрая ще чуете какво вие лично може да направите, за да спрете на практиката на сексуализация на децата и да защитите тяхното здраве и невинност.

От къде тръгва радикализмът на съвременната представа за сексуалното образование? Всичко започва през шейсетте години на миналия век. За основа бил взет моделът на човешката сексуалност на Алфред Кинси. Кинси е бил убеден че традиционният морал няма значение и е разрушителен. Този човек Не СЕ Е СПИРАЛ ПРЕД НИЩО, когато ставало въпрос за сексуалност. Така например той смятал, че педофилите са неправилно разбрани и тяхното наказание е несправедливо[1]. Сексуалността не е този апетит, който трябва да се обуздава, настоявал Кинси.

Това, което е учудващо е, че сексуалната философия на този човек е била институционализирана в съвременното сексуално образование. Съвременните програми се основават на учението на Кинси.

В началото на 1960-те години благодарение на антибиотиците започнали да се лекуват най-разпространените ИППП като сифилис и хонорея. И всички си мислели: „Чудесно! Повече няма никакви ИППП. Имаме антибиотици!” Можете ли да си представите? Но тогава така са смятали. Тогава са станали достъпни и противозачатъчните таблетки. И така, всички тези ужасни инфекции се смятали за победени, а нежелателната бременност можела да бъде избегната. Единственото препятствие за приемането на концепцията на Кинси за сексуалността бил моралът на средната класа.

И така, SEICUS била основана от д-р Мери Калдерон, която работела в Международната федерация по планиране на семейството. Тя като Кинси смятала, че съществува необходимост да се изоставят традиционните представи за сексуалността. Тя е била убедена, че в сексуалното образование има твърде много негативизъм, че то e твърде съсредоточено върху болестите и нежеланата бременност. Според нея истинският проблем бил в това, че обществото е твърде пуританско и подтиска личните свободи.

Правилното сексуално образование трябва да учи децата на това, че от момента на своето раждане, те са сексуални същества. И изразяването на тяхната сексуалност е безусловно, естествено и здравословно. Родителите трябва да приемат и уважават еротичния потенциал на детето си. Професионалистите, изучаващи децата, неотдавна били потвърдили наличието на ярко изразена сексуалност у новородените. Всичко това се основавало на докладите на Кинси, описващи резултатите, получени от педофилите, имащи отношения с подрастващи деца и бебетата до 1 година и записващи своите резултати:

 

Възраст

Брой оргазми

Продължителност

Възраст

Брой

оргазми

Продължителност

5 месеца

3

?

11 г.

11

1 час

11 месеца

10

1 час

11 г.

19

1 час

11 месеца

14

38 мин.

12 г.

7

3 часа

2 г.

7

9 мин.

12 г.

3

3 мин.

 

11

65 мин.

 

9

2 часа

2 Ѕ г.

4

2 мин.

12 г.

12

2 часа

4 г.

6

5 мин.

12 г.

15

1 час

4 г.

17

10 часа

13 г.

7

24 мин.

4 г.

26

24 часа

13 г.

8

2 1/2 часа

7 г.

7

3 часа

13 г.

9

8 часа

8 г.

8

2 часа

13 г.

3

70 сек.

9 г.

7

68 мин.

 

11

8 часа

10 г.

9

52 мин.

 

26

24 часа

10 г.

14

24 часа

14 г.

11

4 часа

Таблица от книгата на Алфред Кинси «Половото поведение на човека-самец, 1948 г., стр. 180

 

Освен учението за сексуалността „от люлката до гроба”, целта на сексуалното образование била „на никого да не се налагат сексуални стандарти, а просто да се направи информацията достъпна, за да се помогне на младите хора и на възрастните сами да решават”.

Цел на сексуалното образование станало „да се предостави на младежите възможността да поставят под съмнение, да изучават и оценяват собственото си отношение и отношението на тяхното поколение към обществото, пола и сексуалността. Възможно е това да звучи красиво, но помислете. Те поощряват децата да подлагат на съмнение това, на което ги учат. Сигурна съм, че не всички родители ще се съгласят с това.

Съвременното сексуално образование е насочено към унищожаване на ограниченията. Ето думите на съучредителя на SEICUS Лестър Киркендал: „Религиозните табута са твърде ограничителни, цялата наша вяра трябва да се преосмисли… традиционната религия претърпя фиаско, тъй като тя ограждаше хората със забрани и поставяше граници на мисленето. Необходимо е да се разширят границите на човешката сексуалност. Физическото удоволствие има същата цена, както и моралното удовлетворение”.

Стигна се дотам вице-президентът на SEICUS Уордел Померой през 1980 г. да заяви: „Дойде времето да се признае, че инцестът[2] не трябва да се смята нито за извращение, нито като симптом за психично заболяване.”

„Детският сексуален опит, такъв, като връзка с роднина или по-възрастен човек, необезателно се отразява отрицателно на детето.” – заявява член на ръководството на SEICUS Джон Мани в интервю за списание Time през април 1980 г.

Всички тези идеи, които споменах, сексуализират децата:

-         че сексуалността продължава от люлката до гроба;

-         че младите хора имат сексуални права;

-         че възрастните трябва да се оттеглят и да позволят на децата сами да вземат своите самостоятелни решения;

-         че моралът ограничава хората със забрани, че табутата трябва да се отслабят. Ето и информация за аналния секс, представена на интернет страницата на Федерацията за планиране на семейството: „Някои традиционни двойки използват аналния секс за да съхранят девственността на партньорката. За тези, на които тя се харесва, аналната стимулация може да бъде част от мастурбацията, от половия акт или от орален секс”

Кажете, в тази зала има ли експерти по инфекциозни болести? Макар че в действителност не е нужно. Аз съм убедена, че вие разбирате, че това, което се предлага, е фекално-орално-фекален контакт. Той е модел на поведение, свързан с максималния риск, който човек може да си представи. Със сигурност това не е нещото, което родителите искат техните деца да познават. Да не говорим за последствията. Стоматолозите са съветвани да преглеждат пациентите за рак на устната кухина. Този вид рак е много тясно свързан с папиломовирусната инфекция, която хората получават при наличието на голям брой партньори по орален секс. Но тази важна информация не се съобщава на нашите деца. Т.е. аз твърдя, че важна информация, свързана със здравето на човека, не се включва в това, което се нарича „Комплексна програма за сексуално образование”. Комплексна – означава универсална, включваща всичко, което искате да знаете. Но информацията за това, че папиломовирусната инфекция предизвиква рак на гърлото, не се съобщава на децата. Това вече е напълно доказано. А защо не е включено в програмата за сексуално образование? Досетете се сами. Вместо това Федерацията за планиране на семейството им разказва за аналния секс и за орално-аналния контакт.

Вече е научен факт, че необходимо условие за развитието на рак на шийката на матката е наличието на човешки папилома вирус (ЧПВ). Защо девойките и младите жени са особено податливи на ЧПВ? Всичко се дължи на това, че шийката на матката все още не е достатъчно развита. Сформираната шийка на матката е с плътно покритие, тя е покрита с многочислен слой клетки и затова трудно се инфектира. А недостатъчно развитата шийка на матката на подрастващите или на млада девойка е с дебелината на една клетка. Тази повърхност, покрита от слой с дебелината на една клетка, се нарича „зона на преобразуването.” С възрастта тя се свива. Но докато това не стане, за ЧПВ, за хламидиите и ИППП, това е идеалното място за атака. Помислете за анатомията на жената: еякулат,съдържащ ИППП, попада направо там, в сърцевината. Затова толкова много девойки са заразени с ЧПВ, както и с други ИППП. С възрастта, както казах, тази зона става по-малка, а след раждане изчезва напълно. Ако отидете на лекар за изследване, можете да попитате какъв е размерът на вашата зона на трансформация.

Данните за шийката на матката са известни в медицинските среди. Тези данни за женската уязвимост не се споменават в Комплексната програма за сексуално образование. А нейните създатели наричат себе си феминистки. Именно те казват, че искат да подобрят състоянието на младите девойки.

Аз наричам зоната на трансформация, клетките, от които тя се състои, политически некоректни клетки. Защо? Защото те противоречат на идеологията, която твърди, че момчетата и момичетата са едни и същи. Тази зона свидетелства, че при момичетата има повишена уязвимост от ИППП. В репродуктивната система на момчетата няма подобна зона на уязвимост. Но при тях има друго място, подобно на нея – в храносмилателната система, например в аналната област. Тъканта там е много крехка, с дебелината само на една клетка, каквато е зоната на трансформация.

Това можеше да се обясни в брошурата „Здрави, щастливи и предизвикващи желание”. Та нали тя е адресирана към заразените със СПИН младежи. Много от тези младежи са момчета. И много от тях може да участват в анален секс. Федерацията разполагаше с уникалната възможност да каже: „Вижте, тази зона е много уязвима, тя може лесно да се разкъса, там има много кръвоносни съдове. Лесно може да се получи инфекция, особено със СПИН. От 20 до 30 пъти е по-лесно да се предаде СПИН чрез анално сношение, отколкото чрез вагинално.” Федерацията имаше прекрасната възможност да обясни това на младежите.    …

А сега нека преминем към още една удивителна научна тема, към това, което се нарича „биохимична привързаност”. През последните 20 години разбрахме (и това са научни данни), че хормоните, които се изработват по време на интимно поведение, предизвикват чувство на привързаност и доверие. Особено при жените, тъй като окситоцинът главно е женски хормон. Аз наричам този хормон, както и клетките от зоната на преобразуване „политически некоректен”, тъй като той е предизвикателство за твърденията, че различията между мъжете и жените са основани на културните традиции и социализацията. Той е предизвикателство и към идеята, че сексуалното поведение лесно се разграничава от емоционалната привързаност.

Какво е хормонът?  Хормонът е молекула, която „пътешества” от един орган в друг и пренася различна информация по цялото тяло. По време на раждане той се отправя от мозъка към матката и й дава команда да се съкращава и да изтласква детето навън. По време на кърмене окситоцинът предава на клетките на млечната жлеза заповедта на мозъка да изработва мляко. Но окситоцинът „пътешества” и вътре в мозъка със съобщения за емоции и поведение. Ако вземете девствен женски плъх и й поставите окситоцин, а след това я вкарате в клетка с чуждо котило, този девствен женски плъх, под влияние на окситоцина, ще се държи така, сякаш котилото е нейно. Така окситоцинът предава посланието „създай връзка, създай емоционална привързаност”.

Това, което трябва да знаят младите хора е, че окситоцинът се отделя по време на интимно поведение. Самият факт на сношението не е задължителен за отделянето на окситоцин. Няма смисъл да се казва, че презервативите въобще не влияят върху произвеждането на хормона. Аз не казвам, че случайното полово сношение създава дълбока емоционална връзка, такава, каквато може да се наблюдава между майката и детето. Разбира се, че не, това би било нелепо. Но това, в което съм убедена е, че ние можем да се учим от своята анатомия. Ние сме запрограмирани да преживяваме не само удоволствие при интимна връзка, но и емоционална безсъзнателна реакция по отношение на човека, с който сме близки.

Още едно различие между мъжа и жената: естрогенът усилва действието на окситоцина, а тестостеронът го понижава. И това е удивително! Когато в организма нивото на естрогена е най-високо? Точно преди края на овулацията – ето кога той достига своя връх! Вие само се замислете за това, как сме устроени! Това е толкова красиво – именно в деня от месеца, когато можем да заченем и да дадем нов живот на света, ние сме най-силно предразположени към емоционална привързаност към човека, с когото можем да създадем този нов живот.

Освен на емоционалната привързаност, окситоцинът влияе и на нашите мисли и оценка на риска. Той въздейства на отделите на мозъка, свързани с чувството на доверие. По същество, когато младите хора са сексуално активни, окситоцинът въздейства на мозъка на девойката, който би трябвало да размахва червен флаг. Да предположим, че това е случайно сношение, връзка за една нощ с някого, когото тя не познава добре. В обичайната ситуация мозъкът би подавал сигнал за тревога: „Помисли за това! Добре ли е да се случва? Безопасно ли е? Какво ще чувстваш на сутринта? Умна постъпка ли е това?” Но вместо този отдел на мозъка, вместо амигдалата[3], действа окситоцинът, който заставя този глас да замълчи. И момичето е невнимателно, по-малко подозрително. Да, при нормални обстоятелства по отношение на този млад човек, за когото знаеш, че той ще бъде с теб, че той е този, който ти трябва, ти искаш това да се случи, ти няма да мислиш: „Той изглежда не съвсем, както трябва.” Ти ще искаш да се свържеш с него. По този начин окситоцинът, в зависимост от обстоятелствата, въздейства по правилен, чудесен начин. Но младите хора трябва да знаят, че той може и да подлага на риск техните разсъждения.

Това, което е не както трябва при младите хора е, че те не знаят за тези и други биохимични данни, свързани със сексуалността. Те даже не подозират за това! Но откъде да го знаят? Всички тези „комплексни програми” не говорят за това.

Искам да спомена, че съществуват и други удивителни данни, получени при изследването на окситоцина. Например болните от аутизъм - поради това, че страдат от нарушение на чувствата за привързаност, често предпочитат вещите пред хората. Те също така често не могат да правят зрителен контакт, изпитват чувство на безпокойство, при тях има проблеми с чувството на доверие към хората. Когато назначават окситоцин на такива хора, се получават значителни подобрения.

Още едно удивително изследване е проведено върху две групи жени, родили деца с две седмици по-рано от срока. При жените от едната група раждането било естествено, а по време на естественото раждане нивото на окситоцина е невероятно високо. При хората от втората група било планирано раждане чрез кесарево сечение, тези жени не са имали контракции, при тях не е изработен окситоцин. След две седмици направили магнитен резонанс на мозъка на двете групи жени – той бил сканиран за тяхната реакция на плача на собственото им дете. Мозъкът на жените, преживяли естествено раждане и подложени на въздействието на окситоцина, бил по-чувствителен. Всичко това е интересно изследване в подкрепа на идеята, че окситоцинът е свързан с женската чувствителност по отношение на привързаността. Той включва любов и доверие. Той изключва предпазливостта и нежеланието в главния мозък

И така, искам да обобщя казаното до тук, макар че може да се говори още много по въпроса. Удоволствието от интимната близост е необикновена, естествена и здрава реакция. И на подрастващите трябва да им се каже това. Но също така трябва да им се каже, че макар всичко това да е прекрасно, човек не трябва да се държи безотговорно и спонтанно - това е неестествено и нездравословно. Сексът е много сериозен въпрос. Не трябва всичко да се приема като от само себе си. Едно сношение може да измени вашия живот завинаги. Женската репродуктивна система е много чувствителна и крехка.

Програмите, разработени от Федерацията за планиране и от SEICUS, които се разпространяват по целия свят чрез ООН, са много опасни. Вместо да предоставят информацията, за която говорихме и която подхранва стремежа към здравословен идеал – да се изчака до окончателното порастване и при встъпването в брак, вместо това, в програмите се говори за сексуални права, за сексуално удоволствие във всяка възраст, за правото на многобройни сексуални партньори, които не са задължени да ви информират за своята заразеност със СПИН! Това просто е безумие!

Искам да помоля всеки: изучете тази информация и започнете да действате. Ще ви разкажа и за петицията, която подписваме: www.StopSexualizingChildren.org  против такъв род програми, насочени към сексуализацията на нашите деца и към реклама на нездравословния начин на живот в името на сексуалните права, в името на разнообразието, в името на сексуалната свобода. По целия свят наблюдаваме катастрофално високо ниво на заболяванията, предавани по полов път. Ние сме в състояние на война със заблудите, но за съжаление заблудите преобладават. За да върнем всичко на мястото си, ни е нужно пълно преустройство на това, как да запознаваме младите хора с предмета сексуалност. Благодаря ви за вниманието!


[1] А́лфред Чарлз Ки́нси (23 юни 1894 — 25 август 1956 г.) —американски биолог и сексолог, основател на института в Блумингтън, носещ сега името на Кинси. Изследванията на Кинси в областта на човешкатасексуалност засягат дълбоко социалните и културните ценности в САЩ и много други страни по света през60-те години на XX век с настъплението на сексуалната революция. Кинси е считан за баща насексологията, на систематичното, научно изучаване на човешката сексуалност. В процеса на своите изследвания той разработва скалата за измерване на сексуалната ориентация, известна като скалата на Кинси, която има значения от 0 до 6, където 0 съответства изключително на хетеросексуалната, а 6 — на хомосексуалната ориентация. Джудит Райсман, оглавяваща организацията RSVPAmerica приписва на Кинси и неговите сътрудници сексуални отношения с деца, които се практикувани с цел получаване на някои данни, изложени в Отчетите на Кинси. Друга известна организация - Family research Council (FRC) също обвинява Кинси в сексуални контакти на възрастни с деца, но основното обвинение от тяхна страна е по отношение на работите на Кинси, касаещи сексуалната ориентация и хомосексуалността. Кинси твърдял, че хората не попадат изцяло в категорията изключително хетеросексуални или изключително хомосексуални, а мнозинството от тях се намират между тези понятия, в континуума, където хетеро- и хомосексуалността се намират в крайните точки, а бисексуалността — по средата. FRC вижда в работите на Кинси усилия за легитимиране на хомосексуалността — сексуална ориентация, срещу която FRC категорично протестира.

Един от резултатите от работата на Кинси и другите изследователи е изключването през 1973 г. на хомосексуалността от списъка на психичните заболявания (DSM-II) от страна на Американската психиатрична асоциация.

[2] Инцест - сексуално отношение между членове на едно семейство или един род.

[3] Амигдала (лат. corpus amygdaloideum) представлява набор от ядра в мозъка, разположени в тясно сътрудничество помежду си. Тя играе ключова роля в изявата на такива важни емоции като страх, гняв, агресия, но и като център, който помага за бързо разпознаване на тези емоции у другите. По този начин тя е отговорна за реализацията на социалната активност у хората.

    
ЗАЩО СА ОПАСНИ ТЕЗИ, КОИТО ЗАЩИТАВАТ КОНВЕНЦИЯТА? 
ЗАЩОТО ИСКАТ ДА УНИЩОЖАТ НАЙ-ЦЕННОТО, КОЕТО ИМА НАЦИЯТА НИ - ДЕЦАТА НИ!
ДА ПРЕДПАЗИМ ДЕЦАТА ОТ РАЗВРАТА!

Подкрепа  Спрете сексуализацията на децата!
автор: uaklamat категория: Лайфстайл   image 
прочетен: 24 коментари: 0 гласове:  1  
последна промяна: 27.02 20:52 
 

 Ние участниците в коалицията за защита на здравето и невинността на децата, включваща представители на страни от всички региони на света, сме се събрали в щабквартирата на ООН в Ню Йорк, за да представим това всемирно обръщение, призоваващо да се защити здравето и невинността на децата.

С голяма загриженост потвърждаваме, че девойките и момичетата са подложени в особено голяма степен на сексуализация и експлоатация, поради това, че формалните образователни програми за „всеобхватно сексуално образование” поощряват сексуалната активност, свързана с голям риск.

Ние се обръщаме към всички държави-членки на ООН, към агентствата при ООН, към търговските организации, църквите, неправителствените организации, отговорните граждани и правителствените служители по целия свят с призив да се предприемат незабавни мерки, насочени към защитата на здравето и невинността на децата, особено на момичетата, чрез прекратяване на финансирането и поддръжката на всички организации, агентства, проекти, програми и учебни курсове, разпространяващи тези опасни програми за сексуално образование.

Ние заявяваме, че подобни програми за сексуално образование съвсем не са „всеобхватни”, тъй като учат младите хора, че имат „право на сексуално удоволствие” и поощряват свързаното с голям риск сексуално поведение, но при това не ги предупреждават достатъчно за големите негативни последствия – както физически, така и емоционални, до които водят ранните сексуални действия, както всички подрастващи, но особено девойките и момичетата. Тези програми също така не съобщават за множеството биологични факти, в т.ч. информация за развитието на мозъка на подрастващите и за уязвимостта на женската репродуктивна система. Без знанието на тези факти, младите хора не могат да вземат информирани решения по отношение на сексуалното си поведение.

Ние се обявяваме против всички програми, които включват предоставяне на децата и младежта на откровено сексуални и еротични материали, или поощряват подрастващите да използват презервативи в качеството на „защита”, без да им се събощават при това пълни данни за големия брой случаи, при които те не „сработват” и без да ги информират, че е рисковано да разчитат на тях като на средство за предпазване от бременност и заболявания, предавани по полов път, включително СПИН.

Ние заявяваме, че програмите за полово възпитание трябва да поощряват въздържането от сексуална активност преди брака като единствения надежден път за предотвратяването на заболявания, предавани по полов път, извънбрачно забременяване, аборти и много други документирани негативни последствия за здравето, свързано с предбрачния секс.

Ние заявяваме, че програмите за сексуално образование, поощряващи сексуалната активност сред децата, са безотговорни и подлагат децата, особено момичетата, на риск от експлоатация, болести и ранна смърт.

Ние заявяваме също така, че подобни образователни програми нарушават Конвенцията за правата на детето, признаваща, че „детето поради неговата физическа и умствена незрялост се нуждае от специална защита и грижа” и че държавите-участнички „се задължават да защитават децата от всички форми на сексуална експлоатация”.

Ние призоваваме всички агенции при ООН да прекратят разпространението и финансирането на програми „за всеобхватно сексуално образование” и вместо това да поддържат програмите, поощряващи идеала от въздържане от сексуална активност преди брака.

Накрая призоваваме всички отговорни граждани на света да се присъединят към нас и да подпишат това обръщение, а също така да направят всичко според възможностите си, за да заставят правителствата и агенциите при ООН да прекратят финансирането на програмите за така нареченото „всеобхватно сексуално образование”, които обещават да защитят децата, а в действителност ги подлагат на опасност за тяхното здраве и невинност.

http://www.stopsexualizingchildren.org/ssc/petition.cfm


 

 



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1830872
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565