Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2018 14:49 - Надиплено хайку
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.07.2018 15:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всичкото джендър втаса
че на баир чумяса...



Ела Хикари

по повод изтъпанването на долнопробния ми постинг за шизофренията българска на първа...


image
 elahikari - Не те възприемам към Герб а като гласът на разума, който в общата какофония се губи
14:57 radostinalassa написа: Объркала си се доста


НЕОБХОДИМИЯТ КОНТРАПУНКТ.

при първа възможност - ще изтрия тъпия си постинг.
не се гордея че с такава гнусотия съм на първа, най-отгоре. 
За съжаление блог бг. вместо да обърне внимание на откритите заплахи за саморазправа от страна на тези психично болни индивиди явно мастурбира от удоволствие на циганьорските изпълнения /включително и моите цинични "хайкута"/ тук. 
Блог бг. колкото хайкутата ми са хайкута толкова и смисълът на общуването с пияни свини е смисъл. 


Оппа ... чакай да не споменавам думата свини че Порожанов ще вземе да изколи прасетата на половин България...а Каракачанов може да привиди кодирано съобщение от извънземните срещу националната сигурност.

НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ЧЕ ПО ГОЛЯМА ЗАПЛАХА ЗА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ ОТ ВРОДЕНАТА ГЛУПОСТ И ИЗКЛАСИЛАТА НЕКАДЪРНОСТ НЯМА?

радостиналаса извинете ме още веднъж
ваша Ела Хикари



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1830318
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565